در ۲۵ دی‌ماه، هنوز اخبار پربازدید درباره نحوه ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود.

هنوز اخبار حواشی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، پربازدیدترین مطالب سیاسی روز است. از جمله گفته های پزشک آلمانی بعد از معاینه ‌قلب آیت‌الله هاشمی پربازدیدتر از همه اخبار بود. پس از آن داستان اختلافات دو برادر که به درگیری‌های محمود احمدی نژاد با برادرش داوود مربوط است، پربازدیدتر از بقیه خبرها بود و در نهایت هم مخاطبان خود را با این پرسش مهم روبرو دیدند یک رییس جمهور دوباره رییس مجمع تشخیص مصلحت می شود؟

در سرویس اقتصادی بار سنگین دستمزد کارکنان دولت بر بودجه خبرساز بود. پس از آن، جدیدترین رده‌بندی کیفی خودروهای داخلی اعلام شد و رکورد بازدیدها را شکست و امن‌ترین خطوط هوایی سال ۲۰۱۶  هم به مخاطبان معرفی شد.

در سرویس فرهنگ و هنر حمید لولایی در «دورهمی» از یتیم شدنش به دست رضا عطاران گفت. پس از آن، یک گزارش توضیح داد چرا مردم علیه صداوسیما شعار دادند؟ ادعای عجیب خواننده پاپ هم پربازدید بود چون مردم از این گزافه گویی نمی دانند چه باید کنند.

در سرویس اجتماعی این خبر ترسناک پیچید: پرخاشگرترین میمون دنیا که مرگ آفرین است، با قاچاق به ایران آمده و در جنگل‌های شمال به سر می‌برد. بعد از انتشار این خبر هم مشخص شد بارش پراکنده باران و برف در راه است. از شاهکارهای شهرداری هم خبر رسید هزینه ساخت بزرگراه صدر ناگهان سه‌برابر شد!

در سرویس بین الملل هم خبرآمد صداوسیما دعوت خود از عراقچی را پس گرفت! قرار بود عراقچی در سالروز برجام، دستاورهای مذاکرات را تشریح کند. در این سرویس ارسال پیام شورای همکاری خلیج فارس به ایران توسط کویت هم پربازدید بود تا توئیت ویکی لیکس درباره سرنوشت ترامپ! هم حساب کار را دست همه بیاورد.

در سرویس آی.تی بازجویی ۲۲ ساعته از رئیس سامسونگ از همه پربازدیدتر بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم جدیدترین شروط قالیباف برای آمدن! خنده را بر لب عاقلان نشاند.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 623485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =